background

Saturday, March 26, 2011

K.A.M.I

hai....
hmm...rasa-rasa macam dah baru jer aku ngn kawan2 abis study dan membawa haluan masing2....kejap jer dah nk 5 bulan..huhu...rindunyer kt diorg...
masing2 dgn haluan masing2...
ade yg still tunggu kerja...(maybe xde rezki lg..sabar ok cik ila)...
ade yg wt lesen yg x sudah2 tu...(hahaha...nena...nena)..
ade yg dah jumpe jalan hidup die dan ape yg die cari...(bile la nk kwen gak nyer tu cik kiah)...
ade yg bakal mendirikan rumah tangga (Tahniah Mrs Arip...hehehe)...
ade yg masih bergelumang dgn buku2...pointer maintain hebt....(cik pipit n cik gumon...chayoookk)
macam2 pon ade kn...dan mcm2 lagi mereka buat....


ini lah kami..time ni jajan's engagement day...gumon xde dlm pic...sape suruh balik awl...hua3...

dulu2...macam2 kami ni buat...over nite lah...bbq lah...karok la...air panas lah...ade jer aktiviti nyer tiap2 mgu...jiwa muda time tu kn..smue bende nk cube...smue bende nk wt...tp x over okey...hahaha...
tp masing2 da tue da skrg...tp perangai xmatang2 gak...tp jajan...awk kne jd matang ok..awk akan jadi Puan Jajan....heheheh

dari diorg lah aku pndai bawak kete...sbb aku yg paling gemoks and ade lesen...jd harus la aku yg bawak..nk x nk sbb kami akan berhimpit stu kete untuk ke mana sahaja...bayang kan kadang2 7 org stu kete...tp aku rase bukn kadang2...memg selalu pon..hahah...agak nyer kete jajan tu dah lari alignment die sbb selalu over load...hehehe....

tibe2 aku teringat satu peristiwa...5 thun yg lalu...mase tu bulan puase...ktorg sem2 kot tahun 1....si gumon and aku ade la try stu product menguruskan badan...wah time tu memg bdn aku btul2 kurus tau x....tp effect kt gumon lak...
time tu aku nena n min kt bilik...tngh mkn sbb mase tu bru buke pose...makan2 sembang2 tibe2 si gumon msuk bilik die ckp...'tlg...' pup jthu kt lantai...dgn towel nyer...saje je kn ko nk pengsan dpn ktorg dgn gaya seksi kn...hahaha..
aku ngn nena n min leh tngk jer time tu...haha..memg sengal...pastu pnggil...'gumon..gumon...'eh die pengsan btul lah wey...'
bru la aku nena ngn min pg smbut die...
pastu trus cll jajan balik cpt sbb nk hantar gumon g hospital....
nk tukar kn die sluar lg stu hal...hahaha...aku sarung kn ngn towel2 skali...bole?..haha..dah la pkai kn sluar die terbalik....
da papah mon msuk kete...jajan bwk dng laju nyer smpai terbang hp si noya mase tu...hehehe....

ktorg dah cemas2 ni tngu la turn kt hospital melaka tu...punye lah ramai...lmbat lak tu...semantara tu bg la mon minum...alih2 elok lak die....
dah x nk jumpe doktor lak... haaa...pase gak die msuk sbb ktorg da bertngkus lumus hantar die...dah la x bgthu pakgurd nk g hospital...jd sememgnyer x leh msuk la sbb da kol 12 lebih...
time tu nasib la ade rumah ayah kt ayer keroh...kebtulan rumah tu kosong dan dlm proses nk jual...kunci lak ade kt aku..so ktorg pon tido la kt cne.. 
sebelum smpai cne, leh lak pkcik jpj tu tahan aku...aku x tampal stiker P...doh tol...puas la merayu2...xmakan lak...dpt la aku saman seketul...msuk court gak la sbb nk setel kn tu...tp kwn2 yg perihatin tu collect2 gak la...so xde la aku yg menanggung derita sorg2.... 

stu malam tu mcm2 jd...tu gak la jd pengalaman manis buat kami....pejam celik2 dah 6 tahun kami berkawan dan aku harap persahabatan yg ade ni kekal smapi kami tue nanti...:)

love u all gurls...nanati kte jmpe kt bachelor party jajan ok...heheh...




1 comment:

  1. Hai salam singgah...

    Jemput datang ke butik saya...pelbagai pakaian muslimah.

    http://firzaracollection.blogspot.com/

    ReplyDelete