background

Saturday, February 26, 2011

Tak cukup nafas....

tolongg....
dah 2 mgu aku kerja...dan da mcm2 gak la kerja aku kena buat....kejap lari ke sana..kejap lari ke cni...x cukup tapak aku lari smpai mcm nk terbang dah..hua3...sngt terlebih...


wt mase skrg memg bz...dulu aku leh la curi2 tulang..tp sekarang xdapat la...kadang2 da pukul 6 pon aku xperasan..haha..bz sngt ke smpai x perasan...


bru 2 hari aku strt kerja hari tu ade minah ni da cabut lak...dah la kami berdua je gadis melayu di ctu..die xde tinggal aku la sorg...ok memg aku rase time tu da putus asa sngt...aku leh lak rase mcm nk cabut gak...tp mengenangkan mak ngn ayah yg nmpak happy time aku dapat kerja so aku campak je hasrat aku yg sngt negative tu jauh2...


mak ngn ayah je la semangat aku terus keje kt ctu...
tp jumaat hari tu aku dpt itvew kt shah alam...kilng die up ckit la dri tempt aku keje skrg...aku ambik la half day sbb mne la tahu klu rezeki aku kt cne sebnarnye kn3...peluang jgn sia2 kn...


so far time itvew tu ok la...hampir1 jam aku kene tnye ngn pelbgai soalan...harap2 aku dpt la...position ny same ngn position aku sekrg...so ade la benda aku leh cite kn walaupun pengalaman aku 2 mgu jer..tp mcm 2 bln ooo....


 ade ke hari tu si anak bos ni mr j...tp aku rase mlm2 die bertukar jd ms j hahaha...die tnye aku...


mr j:ain aaa....u da berpa lama kerja cni...?
aku: nape?u ingt i da kerja berpa bulan ???(bgus x ayat aku...da ko tnye soalan ngok wt pe)
mr j: i rase u da lame lo kerja cni...
(bnyk la ko nyer lame...bru 6 hari aku kerja ngn ko...ko da campak kt aku mcm2 kne handle...)
aku: i pon rase mcm da setahun kerja dgn u...


(google pic) garang x muke aku...
A
aku x berpe suke sngt la ngn mr j ni...ada stu hari tu tibe2 ade delivery smpai nk ambik brg...time da kol 5.50pm...leh die surh aku setel kn...klu ye die byr aku OT xpe la gak....aku thu la compny tu bapak ko yg punyer...jd aku memg wt compny tu bapak ko nye lah...so aku msuk kol 8 aku blik kol 6....so aku bwk org delivery tu msuk office jumpe die then aku..bye2..hehehe....
jahat kn aku...tp tu lah...aku xde hati lngsung ngn care kerja ko tu...respect la org len gak...aku ni da la pressure sbb environment office da mcm tu...ko lak mcm2 ngn aku...ambk la...


now...still searching for new career....hope i will find mine someday...klu2 boleh leh gak la aku cri jodoh skli kt tempat baru...hua3...:P..daaa.....



No comments:

Post a Comment