background

Sunday, February 13, 2011

jiwa kacau....stress!!

(goggle pic)

hallu...esk aku da start kerja...sepatutnye mesti la rasa happy dan gumbirakan...tp aku rase mcm takut semacam jer...mula la terpikir boleh ke aku ni keje..mampukah aku kerja...mampukah aku menerima arahan...mampukah aku meneri maklumat dengan tepat...(sebab mase study dulu amaklumat yg smpai kt telinga aku ni selalu nye terbalik...lecturer ckp kls ptg...dpt  kt aku jd kls mlm...hahaha...selalu kne gelak ngn cik wok, cik kiah ngn cik na....)...
jiwa sangat kacau dikala ini...berlagak cool je sebnrnye...
aku mula pk lg...esk nk lunch ngn sape...nk mkn kt mane...ade ke org nk kwn ngn aku...
aku siap suruh ayong wt kn bekal sandwich esk...bukan ny ape cume beware jer....maklum la first day...hadoiii...

moga-moga esok berjalan dengan lancarnya...mohon ALLAH permudah kn segala urusan aku....berikan la sedikit semangat tuk aku yg sememangnye memerlukan....

jadi ape2 pon..please pray for my success ya....hope everything will be under control....huhu..daaa...:) 

No comments:

Post a Comment