background

Friday, February 18, 2011

my 'NEW' life...

salam...kehidupan ku yg baru....

mase tak kerja dulu sibuk sngt aku nk kerja...ni skrg bru aku tahu bertapa nikmat nyer duduk smbil minum kopi di rumah....huhuhu....

kerja..kerja..kerja...itu lah hidup aku sekrg...nk hang out ngn member2..xthu lak sape yg ade kt area bangi tu...so hidup aku sekrg teramat la bosan nyer....kol 7.30 da klur g kerja..kol 6 da cabut balik..mlm kol  10 da ngorok...rase seminggu ni mcm da sebulan lak....time kerja aku sibuk menghitung jam nk balik...tngk kelander bile nk hari jumaat...hadoi...memg life tidak menyeronokkn.....hurmmm...

buat mase ni masih menyesuaikn diri kt tempat baru...tido kt tilam baru..bilik baru...rumah baru...jalan baru...kereta jer lama....cik WAHAB je la sedia menemani aku dikala aku sush dan senang...hehehe... syukur aku mempunyai kereta yg memahami..hehehe...

nama pon kerja kn..xde la yg senang...jadi aku pasrah la ats segala nyer...tp yg best nyer..bru kerja 5 hari aku da dpt gaji..hehee..gaji tuk sehari sbb aku masuk 14 hb...dpt la aku bli satey ckit bawak balik rumah mak...first gaji tu...ehehe....

mintak2 la ade org baru masuk tempat aku..de la gak kawan aku nk menyembang2...asik ckp ngn pc, kelander n jam je keje aku...hua3....

ini bukan la situasi aku yg sebenar..hehe

kerja aku sebenarnya xde la banyak...kalau ade project2 yg masuk jd busy ckit la....tp yg aku bengang nyer...die wt aku mcm da 10 thn keje ctu...apex aaa...tlg la...wa mane tahu u simpan kt file mane...

kadang2 aku curi2 tulang la turun site sampai berjam2..hahaha...padahal tngk barang turun lori jer...bagus x aku...hehehe....

p/s: aku harap ada la yg lebih baik tuk aku suatu hari nanti...insyaAllah...:)





No comments:

Post a Comment