background

Saturday, May 21, 2011

I'm Happy For You......

Alloha...huhu...lame rase nyer saya x conteng kt blog ni....hmm..sekarang semakin busy dengan kerja...walaupon bukan engineer tp dah mcm engineer dah kerja nye....baru-baru ni ada office mate berhenti kerja...so suruh la cik ila try nasib g interview...Alhamdulillah die dpt kerja tu...so sekarang ni aku dah ader kawan...akhirnyaaa....


sekarang ni sangat bz nk pindah rumah yang dekt ngn tmpt kerja...sekurang2 nyer bile aku ponteng...cik ila leh la g keje cndri...tp nape nth aku rase sedih smpai ngis2 time msuk umh sewa tu...ye lah..dah lame duk ngn ayong je kn...smue senang...tibe2 mcm smue xde...sedih la pulak...hehehe..tu lah ain..awk ni manje sangat...susah ckit dah nangis la ape lah....
tp aku caye...kalu kte mudah kan org lain nanti Allah mudah kn kite balik kn....


baru2 ni my best friend selamat pun mendirikan masjid dengan org yg dicintai...so sweet...bercinta then married...masa wedding tu masing2 bercouple2..best jer cite-cite bile diorg nyer turn lak.....tp aku...diam je lah sbb..me alone..huhu..dengar mcm kesian je kn...org len smue da plan nk kwen smue...aku even bf pon xder sekrg...dah rase mcm kne hukum karma la pulak....


ckp pasal hukum karma ni....hari tu birthday die..aku wish la sbb xnk la die fikir aku dah xingt die lngsung...then i got surprise la pulak..die ckp die dah nk tamat kn zaman bujang die with someone...WHT?????...cepat nyer...i wrote something for u....


"awak....dulu saya pernah putuskan hubungan kita. memang dulu kita sama-sama rasa tersiksa dengan perpisahan ini tapi saya yakin ini jalan yang terbaik untuk kita berdua. tapi sekarang awak sudah jumpa jalan hidup awak dah jalan itu tiada saya disisi awak. awak sudah pun bahagia sekarang..saya bersyukur sebab tuhan sudah beri awak seseorang yang terbaik untuk awak sebab awak adalah yang terbaik pernah saya ada. 

awak, masa awak bagi tahu saya yang awak akan berkahwin, saya rasa happy tapi kenapa saya rasa sangat sedih. saya pun tidak tahu mengapa. saya terus cakap yang awak tak perlulah hantar kad jemputan sebab saya tidak yakin yang saya boleh lihat walaupun kad kahwin awak...

saya mintak maaf jika sms birthday awak hari itu membuatkan awak ingat balik dekat saya. saya tidak bermaksud nak menganggu hubungan awak dengan dia...i'm so sorry..."


"Selamat Pengantin Baru Mohd Asrul & Pasangan... "


No comments:

Post a Comment