background

Friday, March 18, 2011

Sebulan sudah!!



ade suka juga kurang suka dan xsuka...huk3

hmm...sekejap je kan dah sebulan aku kerja...hadoi..sakit otak oo...hehehe...mula-mula memang rasa sangat tidak seronok sebab aku tak enjoy langsung kerja kat citu...then after 1 month baru lah rase ok sikit la...tu pon nak sedap kan hati..huhu...

ada ke name aku yg ringkas lagi padat ni diorg ckp susah nk sebut...lidah ko pendek sangat ker.....last2 diorg bg aku satu name cine...oain chey...mcm tu la kot bunyi nyer...maksud nyer kakak ain...padahal aku kot yg paling muda...tak paham...hahaha...
ape entah maksudnya...bunyi dah macam oink2 dah..ohh tidakkk...

disebabkan mr or ms j tu dah suke2 hati die jer nk datag office or tak...diorg ade ambik new staff sorang...
aku ingatkan die nk ambik la melayu bg aku kawan...yg ado la....
tp minah sorang ni supposedly atas aku...tp sabar je lah...benda susah ckit die campak kt aku...aku nk ajar wat2 pening la ape la...esok kang klu aku da xkeje ctu lg haa memg sakit la otak ko si minah....

sekarang aku da pandai wat muke marah...dulu aku ikut je kan ckp ko si gem....sekarang ko ckp la ngn dinding...mls aku nk layan ko...wt keje aku lg bagus...hehehe....

tp yg best nyer...bile aku mintk tlg bdk2 kt bawah...diorg sangat bagus...ikut kn je ape aku suruh....mane x nyer...aku je la perempuan melayu terakhir...gemok ke hitam ke tiada lg saingan... hahaha...

tp kerja kt ctu ok la sebab tak de sape akan sibuk ngn kerja aku sebab aku sorang2 je yang handle....klu salah ke betul ke aku je la yg tahu...dan pndai2 la cover kalu da wt salah kn3...

sekarang aku masih lagi mencari kerja...interview kt shah alam mcm xde harapan...memeg xde harapan pon...so skop mencari kerja dikecil kn hanya di n9 and kawasan bangi sahaja...hehehe...untung2 dapan senawang leh la menempel ngn mak ayah....lg syokkk...:P



No comments:

Post a Comment