background

Thursday, December 23, 2010

penulis yg baik?

sejak2 jd penganggur yg terhormat ni salah stu aktiviti setia aku serve internet...ape aku tngk hari2 pon aku x thu tp duk depan lappy nmpk mcm kusyuk jer...huhu...tp aktiviti utama semestinya job hunting...weee...da nk sebuln ni x keja2...mkn tnggung tut cangkung lg ler nmpk nyer...hua3..

2nd bnde yg aku duk kusyuk dpn lappy tercinta adalah membaca blog2 org...klu skali jumpe stu blog yg menarik perhatian aku...aku akn baca almost smue entry kt ctu...seronok kn bli bce tentang hidup org...aktiviti diorg...

tp x smue blog yg menarik termasuk blog aku yg segan2 je nk hidup nih...huhu
berbalik pd topik yg asl di ats...mcm ne ek blogger2 leh ade idea yg bercabang2 n pnjg lebar walaupon pasal 1 topik jer...kagum tul haku...ade yg smpai beratus2 comment diorg..kagum2...mcm ne diorg leh bercerita smpai aku yg membce ni leh termsuk dlm dunia diorg...haha...lebih lak...:P
tp aku bukn la blogger sejati...ape yg aku tulis kt blog aku ni lebh kurg mcm diari terbuka la...all about my story...tp x rajin pon update blog...huhu....klu boring2 bole la update ckit2...maklum la x berpe minat menaip...huhu..:) 



pict mengambarkan idea yg mencabang2...huhu




No comments:

Post a Comment