background

Monday, January 31, 2011

interview lagi dan lagi....

dah 2 bln menjadi penganggur...dah 2 kali gak aku pg interview...satu kt senawang dan stu lgi kt balakong...so far xde rezki lg...xpe2 ain...go..go...go...hehe...td aku dpt cll tuk interview 8 hb nanti dkt balakong gak...jawatan biase2 jer tp xkisah pon...nk dpt kerja skrg pon bukn nyer senang kan...jadi aku semestinya akan pergi...huhu...
sebelum2 ni aku mesti rase 'cuak ke bebeh' (bak kata cik min dan ila) sngt sampai la mase nk di interview...tp skrg perasaan lebih cool dan tenang...ceh2...harap2 la aku dpt keje cpt...Insyaallah...

(google pic)
tibe2 cerita.....

ape makne nye klu kita mimpi org tu pastu esk ny org tu message kte...adakah org tu pon mimpi kte??adakah firsat aku dgn die sama...roh aku pg jumpe roh die ke???musykil2...dah 2 kali kot benda ni jadi...aku da x contact die lg tp klu mimpi dtg...mesti die contact aku...haish...kebetulan ke??...bingung dgn seribu tnda tnye...?(1000x)..:P

2 comments:

  1. cik wok...wtla baik2...sy dh mnyesal wt main2 je..tertekan dh ni xde keje lg...adoiii...

    ReplyDelete